Michelle-in-Myanmar.reismee.nl

Houtwerkplaats

Werkproces van de kast 

Reacties

Reacties

Nico

Hoi Michelle,

Super leuk filmpje. Mooi rustig gefilmd. En Sam Sun nog in beeld. Wat zullen ze die missen.

De kast is erg mooi geworden. Ik ben benieuwd hoe de plantjes erbij staan, als ik er over 2,5 week ben.

Misschien kunnen we ze uitplanten in de grote bakken voor de huizen en weer nieuwe stekjes in de flessen doen.

Hartelijke groet,

Nico

Bennie

Erg leuk filmpje!!

Roel

Handing head van vader?

Richard Abels

Wat leuk om te zien Michelle, je werkte heel vaardig en met rust, aan de buitenkant tenminste, lijkt me toch heel spannend. Met het project van de STEINbrekERs gaat het goed, ik moest er meteen aan denken, over de hele wereld komen er plantjes bij, dat is pas goed nieuws !

Groeten, Richard

Michelle

Hee Nico,

Sam Sun was er toen nog inderdaad, hij hielp mee al het overige plastic op te ruimen. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij niet meer in de golden house rond loopt. Ik ben ook erg benieuwd hoe de kast er dan bij staat. Ongeveer 2 weken terug heeft Princes me nog een foto kunnen doorsturen. Toen waren een paar doppen verdwenen deze zou Zoe er voor mij weer opdraaien. Leuk idee inderdaad om ze verder te stekken. Ik probeer voor je naar Myanmar gaat nog langs te komen!

Groetjes Michelle

Michelle

Dankjewel Bennie voor het compliment. Ik heb inderdaad een beetje handigheid van mijn vader overgenomen.

Michelle

Hee Richard!

De omgeving inspireerde mij om ook rustig te werk te gaan. De rust lijk ik hier in Nederland ook gevonden te hebben, hoop dit zo vast te houden. Wat fijn om te horen dat het met het project STEINbrekERs zo goed gaat. Ik hoor heel graag meer over hoe het er nu voor staat. Ik wil graag nog steeds de toekomstige stagiaires informeren over het project, zodat er misschien een samenwerking tussen onze scholen komt. Misschien dat ik na de vakantie een keer langs kan komen als jij daar ook de tijd en ruimte voor hebt.

Groetjes Michelle

Htoo Thwin (Dane)

Hey Michelle,

It was 2 years ago but still feels like it was yesterday. I am collecting all the information which state that I have worked with so many people in the carpentry for 7 or 8 years because I need them to apply a Carpentry and Joinery school in Scotland or in Germany. Now I found this. Thank you so much for everything. Hope to see you in the future.

Best regards,
Dane

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!